USD390.9EUR444.61RUB4.7857

Starbucks-ը ապրանքանիշի հայտ է ներկայացրել Ռուսաստանում

Մայիսի վերջին Starbucks կորպորացիան ութ հայտ է ներկայացրել Rospatent-ին՝ ապրանքանիշերի գրանցման համար՝ Starbucks, Starbucks սուրճ, «Starbucks coffee», frappuccino և այլն: Խոսքը Ապրանքների և ծառայությունների միջազգային դասակարգման (ICGS) 21, 30, 35 և 43 դասերի գնահատականների մասին է՝ լուծվող սուրճի, տեղում սպառման համար խմիչքների և սննդի պատրաստման, հավատարմության ծրագրի վարման և այլն։ Forward Legal իրավաբան Լյուդմիլա Լուկյանովայի խոսքով, նախկինում Starbucks ապրանքանիշերը Ռուսաստանում գրանցված էին միայն ICGS-ի 43-րդ դասի ներքո: Ամենայն հավանականությամբ, ընկերությունը ցանկանում է պաշտպանել իր ապրանքանիշը սուրճի մեքենաների, ըմպելիքների, սուրճի պարկուճների, սուրճի ըմպելիքների և որոշ այլ ապրանքների վաճառքի ժամանակ։ Այս ոլորտներում ապրանքային նշանի չարաշահումից պաշտպանվելու հետ կապված խնդիրներ կարող են լինել: Առցանց արտոնագրային ընկերության գլխավոր տնօրեն Ալինա Ակինշինան առաջարկել է, որ ապրանքանիշի գրանցման համար դիմում ներկայացնելը հաստատում է Starbucks կորպորացիայի շահագրգռվածությունը՝ Ռուսաստան վերադառնալ «սպառողներին ծանոթ ապրանքանիշերի ներքո»: 2022 թվականի մարտին Starbucks-ը դադարեցրեց մատակարարումները Ռուսաստանի Դաշնություն։ Բիզնեսի նոր սեփականատերերն էին ռեստորատոր Անտոն Պինսկին, երգիչ և գործարար Տիմատին և սենատոր Արսեն Կանոկովի «Սինդիկա» ընկերությունը։ Օգոստոսին Novy Arbat-ում բացվեց առաջին սրճարանը Stars Coffee նոր դրոշի ներքո:

2024 թվականի հունվարին «Stars Coffee»-ի բոլոր սեփականատերերը, բացի Թիմուր Յունուսովից (Տիմատի) և Սերգեյ Կրոպաչովից, ընկերության իրենց բաժնետոմսերը գրավադրեցին Սբերբանկում:

Կիսվել :

Լրահոս

Նմանատիպ նորություններ