T-Bank-ը պատրաստվում է գործարկել ապրանքների առցանց վաճառքի սեփական ծառայությունը։ Դրա համար արդեն շուկայագետներ են փնտրում։ Թափուր պաշտոնը հրապարակել է T-Gorod SMO Նիկիտա Դմիտրիևսկին Facebook-ում։ Դմիտրիևսկին նախագիծն անվանեց «Ապագա շուկա T-Bank-ի ներսում», և շուկայավարը, ով ցանկանում է դառնալ դրա մի մասը, կարող է միանալ Գնումների թիմին: Այս դերում աշխատող աշխատակցի հիմնական խնդիրն է բիզնեսի երկրաչափական աճը, ռազմավարության կառուցումը և ձեռքբերման կայուն ուղիներ գտնելը: Նա պետք է սերտորեն համագործակցի բիզնեսի ղեկավարի, արտադրանքի ղեկավարների և վերլուծական թիմերի հետ: Ցանցային առևտրի դաշնային ընկերության (FOST) նախագահ Եվգենյա Չերնիցկայան «Վեդոմոստի»-ին ասել է, որ ծառայությունը նախատեսվում է գործարկել այս աշնանը՝ վաճառքի սեզոնի ժամանակին, որպեսզի «մեկնարկը հնարավորինս հզոր լինի»: Նա առաջարկեց, որ շուկան կներկայացվի որպես էլեկտրոնային առևտրին նվիրված T-Bank ավանդական համաժողովի մի մաս: Միևնույն ժամանակ, բանկը դեռևս չունի դասական ենթակառուցվածք բաշխիչ կենտրոններով և պիկապ կետերով առցանց խանութների համար։ Ռուսաստանի Դաշնության Առևտրաարդյունաբերական պալատի էլեկտրոնային առևտրի խորհրդի ղեկավար Ալեքսեյ Ֆեդորովը կարծում է, որ ընկերությունը, պահպանելով իր «թվային բանկի կերպարը», որոշել է չցանկապատել պահեստներն ու կետերը, այլ կենտրոնանալ միայն, աշխատել թվերի, շուկայավարման և հաճախորդների հետ: Մասնագետը պետք է կառուցի նախագծի մարքեթինգը։ Նա պետք է աշխատի արտադրանքի թիմի, վաճառքի թիմի և շուկայավարման այլ բաժինների գործընկերների հետ: Ծրագրի նկարագրության մեջ ասվում է, որ հաճախորդները կկարողանան մեքենա գնել առանց տանից դուրս գալու, ինչպես նաև առցանց գնահատել հին մեքենան, հաշվարկել և ստանալ վարկ, գնել ապահովագրություն և կազմակերպել դրա առաքումը: