Ultimate Capital-ը ձեռք է բերել տեղական գովազդային հարթակը Telegram Telega.in-ում: Գործարքի գումարը չեն հրապարակել, միայն ասել են, որ հիմնադրամը գնել է 100%-ով։ Telega.in-ը հիմնադրվել է 2016 թվականին Mirafox հոլդինգային ընկերության կողմից։ Գովազդի տեղադրման գործընթացը լիովին ավտոմատացված է և համապատասխանում է գովազդի պիտակավորման մասին օրենսդրության պահանջներին։ Պլատֆորմի խոշոր հաճախորդների ընկերություններից՝ Re:store, Ozon, MTS, Golden Apple, SberMegaMarket, liters, Sovcombank և այլն: 2024 թվականին Telega.in-ը նախատեսում է առաջին կիսամյակում ավելացնել գովազդային բյուջեների ընդհանուր ծավալը մինչև ավելի քան 1,5 միլիարդ ռուբլի, այդ ցուցանիշը գերազանցել է 650 միլիոն ռուբլին: 2024 թվականի վերջին, ABA-ի կանխատեսումների համաձայն, Telegram-ում տեղական գովազդի պաշտոնական շուկան կարող է հասնել 10,4 միլիարդ ռուբլու՝ տարեկան 38% աճով։ Փորձագետները ենթադրում են, որ առաջիկա երեք տարիներին մեսենջերում տեղաբաշխումների շուկան տարեկան կաճի 40%-ով: