USD389.45EUR409.74RUB3.86

Unilever-ը Ax-ի և Domestos-ի իրավունքները փոխանցել է իր ռուսական ընկերությանը, որը պատրաստվում է վաճառքի

Նիդեռլանդներում գրանցված բրիտանական Unilever-ի ստորաբաժանումը 137 ապրանքանիշի, այդ թվում՝ 23 միջազգային, իրավունք է փոխանցել ռուսական Unilever Rus ՍՊԸ-ին՝ Ռուսաստանում օգտագործելու համար։ Սեպտեմբերի 11-ին Rospatent-ը գրանցեց ենթալիցենզային պայմանագիր, որով Unilever-ը Ռուսաստանում օգտագործման համար փոխանցեց 91 ապրանքանիշ, այդ թվում՝ 22 միջազգային: Նշված ապրանքային նշաններից են՝ անգլերեն Axe Africa, Axe Anti-Hangover, Axe Black Night, Axe Excite, Cif, Domestos, Timotei, International Axe You, Cif, պաշտպանված փաթեթավորման պատկերներ և այլն։ Ռուսական Unilever Rus ՍՊԸ-ի ոչ բացառիկ իրավունքները ապրանքանիշերի նկատմամբ ամրագրված են մինչև 2025 թվականի ապրիլի 1-ը ժամկետով: Նաև սեպտեմբերի 23-ին Rospatent-ը գրանցեց փոխանցումը 46 ապրանքային նշանների նկատմամբ իրավունքների բացառիկ ենթալիցենզիայի ներքո, ներառյալ միջազգային Mint Freeze-ը: Լիցենզիան ուժի մեջ կլինի մինչև 2027 թվականի ավարտը։ Բրիտանական Unilever-ը կվաճառի իր ստորաբաժանումը Unilever Rus LLC-ին, «որին պատկանում են ընկերության ապրանքանիշերը»: Որպես գնորդ «Կոմերսանտ»-ը նշել է Ալեքսեյ Սագալի «Առնեստ» խումբը։ Unilever-ը ակտիվորեն պատրաստվում է վաճառել իր բիզնեսը Ռուսաստանում: Unilever Rus-ն արդեն գրանցել է պաղպաղակի Magnat և Inmarko ապրանքանիշերը, ինչպես նաև ռուսական Clean Line, Velvet Hands, Black Pearl և այլն կոսմետիկայի ապրանքանիշերը։ Ռուսաստանում գովազդվող միջազգային ապրանքանիշերի մեծ մասը կառավարվում էր հենց «Յունիլվեր»-ի կողմից: 2024 թվականին ընկերությունը սկսեց ռուսացնել անունները՝ դրանք Ռուսաստանում արտադրելու համար, ինչով էլ հայտնվեցին Domestos, Sif, Dove, Reksona, Aks և այլն ապրանքանիշերը։ 2022 թվականի գարնանը Unilever-ը դադարեցրեց իր արտադրանքի արտահանումը Ռուսաստանի Դաշնություն և ներմուծումը դրանից, և դադարեցվեցին ներդրումները երկրում, ինչպես նաև լրատվամիջոցների և գովազդի վրա ծախսելը։

Կիսվել :

Լրահոս

Նմանատիպ նորություններ