Uzum-ը՝ էլեկտրոնային առևտրի ստարտափը, որն առաջարկում է առցանց գնումներ, ֆինտեխ և սննդի առաքում Ուզբեկստանում միլիոնավոր հաճախորդներին, հավաքել է 114 միլիոն դոլարի ֆինանսավորում՝ դառնալով երկրի առաջին միաեղջյուրը՝ 1,16 միլիարդ դոլար արժողությամբ: Երկրում գրանցվել է գրագիտության գրեթե 100% մակարդակ (ըստ իր կառավարության), ավելի քան 76% ինտերնետի ներթափանցում և ավելի քան 75% սմարթֆոնների ներթափանցման մակարդակ: 2020 թվականին Կենտրոնական Ասիայի երկիրն ուներ մոտ 1200 ստարտափ, որոնց 85%-ը գտնվում էր սկզբնական փուլում։ Fintech ստարտափները գերակշռում են շուկայում՝ 30% մասնաբաժնով, որին հաջորդում են էլեկտրոնային առևտրի ստարտափները՝ 27%, համաձայն Ասիական զարգացման բանկի գնահատումների (PDF): Երկիրն ունի էլեկտրոնային առևտրի ծառայությունների բացակայություն, ինչը կարող է լինել այն պատճառներից մեկը, որ ոլորտը կազմում էր Ուզբեկստանի ընդհանուր մանրածախ շուկայի միայն 2,2%-ը 2022 թվականի դեկտեմբերի դրությամբ: Ուզբեկները հիմնականում առցանց գնումներ էին կատարում սոցիալական մեդիայի հավելվածների միջոցով, ինչպիսիք են Instagram-ը, TikTok-ը և Telegram-ը: Ընկերությունը կարող է անել Ուզբեկստանում այն, ինչ Amazon-ն արել է շատ այլ երկրներում. առաջարկել միասնական շուկա, որը խոստանում է վերջից մինչև վերջ լոգիստիկա և առաքում: Շուկան գործարկվել է 2022 թվականի հոկտեմբերին, և այսօր այն ունի ամսական ավելի քան 8 միլիոն ակտիվ օգտատեր և ավելի քան 9,000 առևտրական, որոնք վաճառում են 600,000+ SKU: Գործունեության առաջին ամբողջական տարում ստարտափը գրանցել է ապրանքների համախառն արժեքը (GMV) $150 մլն, և ակնկալում է, որ ընթացիկ տարում GMV-ի գործառնական դրույքաչափը կհասնի առնվազն $300 մլն-ի: Նրա էլեկտրոնային առևտրի գործարքների մոտ 45%-ից մինչև 50%-ը կատարվում է BNPL լուծման միջոցով: Uzum-ը նաև մուտք է գործել սննդի առաքման բիզնես և ստեղծել է թվային բանկ՝ իր աճը խթանելու համար: Սերիա A փուլը, որը ներառում էր 52 միլիոն դոլար սեփական կապիտալ և մնացած 62 միլիոն դոլար պարտք, գլխավորում էր FinSight Ventures-ը, և մասնակցում էին Xanara Investment Management-ը և Uzum-ի ավագ ղեկավարությունը: Uzum-ը 5%-ից պակաս է հատկացրել A Series փուլին մասնակցող ներդրողներին, որը ստարտափի առաջին արտաքին ֆինանսավորումն է: Ստարտափը նաև նախատեսում է այս տարի հավաքել մոտ 200 միլիոն դոլար B սերիայի փուլում Մերձավոր Արևելքի, Մեծ Բրիտանիայի և ԱՄՆ-ի ներդրողներից: Uzum-ը նախատեսում է օգտագործել թարմ ֆինանսավորման երկու երրորդը իր ֆինտեխ բիզնեսի համար, իսկ մեկ երրորդը՝ էլեկտրոնային առևտրի ոլորտում: Նախատեսվում են նոր պրոդուկտներ գործարկել անհատների, ինչպես նաև փոքր և միջին ձեռնարկությունների անապահով վարկավորման համար, ինչպես նաև ներդրումներ կատարել սեփական ՏՏ և լոգիստիկ ենթակառուցվածքներում: Ստարտափը մտադիր է ընդլայնել իր GMV-ն 150%-ով մինչև 200%, ավելացնել իր վարկային պորտֆելը առնվազն երկու անգամ և ավելացնել վճարումների ընդհանուր ծավալը, որը շրջանառվում է իր էկոհամակարգով: