Ներկայացնում ենք համաշխարհային բրենդներ, որոնք արդեն ընդունում են կրիպտոարժույթով վճարումներ։ Անմիջապես նշենք, որ ցուցակը ամբողջական չէ, բայց մենք ձգտել ենք ընդգրկել տարբեր արդյունաբերություններ և ցույց տալ կրիպտոարժույթների աճող ճանաչումը որպես օրինական վճարման միջոց։
Microsoft-ը սկսեց ընդունել բիթքոին դեռևս 2014 թվականին, այնուհետև կարճ ժամանակով դադարեցրեց, բայց վերականգնեց 2021 թվականին։ Օգտատերերը կարող են կրիպտոարժույթով գնել խաղեր և հավելվածներ Windows Phone-ի և Xbox-ի համար։
Overstock-ը՝ խոշոր առցանց մանրածախ վաճառողը, ընդունում է բիթքոին տարբեր ապրանքների համար, ներառյալ կահույք, էլեկտրոնիկա և ոսկերչական իրեր։ Ընկերությունը նույնպես կրիպտոարժույթային վճարումների պիոներ էր և դրանք գործարկեց համագործակցությամբ Coinbase բորսայի հետ։
Shopify-ն թույլ է տալիս վաճառողներին ընդունել բիթքոին և այլ կրիպտոարժույթներ՝ ինտեգրացիաների միջոցով վճարային ծառայությունների, ինչպես օրինակ՝ BitPay և CoinPayments։
Rakuten-ը՝ ճապոնական էլեկտրոնային առևտրի հսկան, որը 2019 թվականից իր Rakuten Pay հարթակի միջոցով աջակցում է բիթքոին, Bitcoin Cash և Ethereum վճարումները։
Burger King-ը բիթքոինով վճարումներ է ընդունում Վենեսուելայում և Գերմանիայում։ Pizza Hut-ը՝ միայն Վենեսուելայում։
Starbucks-ը հաճախորդներին առաջարկում է օգտագործել բիթքոին իրենց քարտերը լիցքավորելու համար գնումների վճարման համար, ինտեգրացիան իրականացվել է Bakkt-ի հետ համագործակցության միջոցով։
Gucci-ն ընդունում է բիթքոին, Ethereum և Litecoin։ Balenciaga-ն՝ բիթքոին և Ethereum։
Travala-ն՝ ճանապարհորդությունների ամրագրման բլոկչեյն հարթակը, որը ընդունում է ավելի քան 50 կրիպտոարժույթներ, ներառյալ բիթքոին և Ethereum՝ տոմսերի, հյուրանոցների և այլ տուրիստական ծառայությունների վճարման համար։
Norwegian Air-ը հաճախորդներին թույլ է տալիս բիթքոինով վճարել ինքնաթիռի տոմսերի համար։
Virgin Galactic-ը նույնպես ընդունում է բիթքոին իր տիեզերական ճանապարհորդությունների համար։
Ferrari-ն վերջերս հայտարարեց, որ Եվրոպայում իր մեքենաների վճարումները կկատարվեն կրիպտոարժույթներով։ Նախկինում այս հնարավորությունը հասանելի էր միայն ԱՄՆ-ի գնորդներին։