Wildberries-ը հերթական անգամ թարմացրել է իր առաջարկը ռուս վաճառողների համար. ավելացվել են մակնշման և փաթեթավորման հրահանգներ, թարմացվել է վաճառքի համար արգելված ապրանքների ցանկը, պարզեցվել է կորցրած ապրանքների փոխհատուցման հաշվարկը։ Կայքը թարմացրել է նաև օգտատերերի կանոնները։ Ընկերությունը սա անվանել է տեխնիկական ընթացակարգ։ Wildberries-ը 10.1.1, 10.2.11, 10.2.12 և 10.3 կետերին ավելացրել է ապրանքների մակնշման և փաթեթավորման հրահանգների հղումներ:
Վաճառողների պորտալում անձնական հաշվի սեփականատիրոջը փոխելու ծառայության մասին տեղեկատվություն է ավելացվել: Ամբողջական մուտքի իրավունքները կարող են փոխանցվել մեկ այլ անձի (նոր ղեկավար կամ գործընկեր): Այն կարժենա 7,7 ռուբլի: Դուք պետք է վճարեք ծառայության համար՝ օգտագործելով ներկայիս սեփականատիրոջ տվյալները: Այս տեղեկատվությունը այժմ արտացոլված է 13.9 կետում:
Վաճառքի համար արգելված ապրանքների ցանկը թարմացվել է։ Ծխախոտի ջեռուցման համակարգերի համար ավելացվել են առանց ծխախոտի և նիկոտինի ծխախոտի խառնուրդներ և ձողիկներ, ցանկացած տեսակի խողովակներ և բերաններ, ինչպես նաև ծխախոտ ծխելու համար նախատեսված գլխարկներ, վկայագրեր, կտրոններ, գովազդային կոդեր, զեղչեր և կենդանիների գնման այլ տեսակի առևտրային առաջարկներ, կեղծ զենքերի։ Փոփոխությունները վերաբերում էին Արգելված ապրանքների ցանկի 8.1, 9.1, 9.2, 10 կետերին: Թարմացված տեղեկատվություն «Showcase Express» վաճառքի մոդելով պատվերի ուշ առաքման համար միջնորդավճարի ավելացման մասին: Պատվերի յուրաքանչյուր ժամի համար միջնորդավճարը կկազմի 1%: Այս մասին նշված է 12.7.2 կետում:
Պարզեցվել է 11.3.6 կետում կորցրած ապրանքների փոխհատուցման հաշվարկը: Այժմ հաշվարկի համար կօգտագործվի ապրանքը գնված վերջին վաճառքի օրվան նախորդող 365 օրվա միջին գինը՝ հաշվի առնելով վաճառողի կողմից սահմանված բոլոր զեղչերը։
Ավելացվել են 3.8, 8.12 և 18.4 կետերը. Wildberries-ը հայտնել է, որ սա իրավական փոփոխություն է, որը տեխնիկապես չի ազդի վաճառողների աշխատանքի վրա, և խոստացել է ավելի ուշ հայտնել մանրամասները։
Բացի վաճառողների համար թարմացված առաջարկից, Wildberries-ը նաև փոփոխություններ է կատարել օգտատերերի համար կայքի կանոններում։ RB.RU-ի մի քանի աշխատակիցներ հուլիսի 23-ին ստացել են իրենց անձնական հաշվում փոփոխություններով փաստաթուղթ։ Մասնավորապես, այն նախատեսում է գնորդի իրավունքը՝ հրաժարվել ապրանքներից մինչև դրանք առաքման վայր առաքվելը։ Երբեմն Wildberries հավելվածը թարմացնելիս հաճախորդներին խնդրում է նորից մուտք գործել իրենց անձնական հաշիվը և համաձայնել առևտրային հարթակի կանոններին։ Ընկերությունը սա անվանել է ստանդարտ տեխնիկական ընթացակարգ, որն անհրաժեշտ է գնումները շարունակելու համար: Հուլիսի սկզբին Wildberries-ը չեղյալ հայտարարեց վաճառողների տուգանքը՝ պարտադիր պիտակավորման բացակայության պատճառով, սահմանափակումներ մտցրեց չկատարված պատվերների համար տուգանքների վրա և մի շարք այլ փոփոխություններ կատարեց։