X-ը (նախկին Twitter) ավելի քան երբևէ մոտ է վճարումների մասշտաբային ինտեգրմանը, որը պետք է նախկինում լճացող սոցիալական ցանցը վերածի «ամեն ինչի համար» հավելվածի: Հավելվածների հետազոտող Նիմա Օվջին հայտնաբերել է, որ ընկերությունը աշխատում է նավիգացիոն վահանակում «Վճարումներ» կոճակը ավելացնելու վրա և գտել է հղումներ նոր բաժինների՝ գործարքների, մնացորդի և փոխանցումների վերաբերյալ:
Ֆինանսական բիզնեսի զարգացումը պետք է փոխհատուցի գովազդատուների հեռանալուց առաջացած կորուստները, բարձրացնի հարթակի ժողովրդականությունը, ներգրավվածությունն ու օգտագործողների ակտիվությունը: