Նոր նեուրոցանցի օգնությամբ ընկերությունները կկարողանան ստեղծել զանգերի կենտրոնների ձայնային օգնականներ եւ վիրտուալ օպերատորներ, որոնք կարող են հասկանալ մարդկային հույզերը: Empathian Neural ցանցը կարող է որոշել հույզերը ոչ միայն խոսքի բովանդակությամբ, այլեւ ձայնով՝ խոսքի բարձրության, տեմբրի եւ այլ պարամետրերի հաշվարկով:
Նեուրոցանցը նախագծված է Yandex-ի խոսակցությունների ճանաչման տեխնոլոգիայի հիման վրա: Զգացմունքների գաղտնագրումը եւ վերլուծությունը տեղի են ունենում անմիջապես զրույցի ընթացքում: Օրինակ, եթե բաժանորդը բացասաբար է շփվում ձայնային օգնականի հետ, նյարդային ցանցը կարող է այս մասին տեղեկություններ փոխանցել հաճախորդի ներքին համակարգին, որն ինքնաբերաբար կփոխանցի այն զանգի կենտրոնի աշխատակցին: Եթե օպերատորը կոպիտ էր հաճախորդին, համակարգը խոսակցության ընթացքում կտեղեկացնի խնդիրների մասին մենեջմենտին: