Yandex Cloud ամպային հարթակը մշակել է նեյրոնային ցանց, որը կարող է ձայնով ճանաչել մարդու զգացմունքները երկխոսության ժամանակ։ Այժմ ML մոդելը կարող է որոշել բացասականությունը, ոչ պաշտոնական հայտարարությունները և անպարկեշտ լեզուն, ինչպես նաև խոսողի սեռը: Հետագայում ալգորիթմը պետք է աշխատի YandexGPT-ի հետ միասին. նեյրոնային ցանցերը միասին կկարողանան ճանաչել ավելի բարդ էմոցիաներ, ինչպիսին է սարկազմը: Նեյրոնային ցանցը մշակվել է Yandex SpeechKit խոսքի ճանաչման տեխնոլոգիայի հիման վրա։ Նոր զարգացումը բիզնեսին թույլ կտա ստեղծել ձայնային օգնականներ և վիրտուալ զանգերի կենտրոնի օպերատորներ, որոնք կարող են ճանաչել մարդկային զգացմունքները: ML մոդելն աշխատում է հոսքային ռեժիմում՝ զգացմունքների վերծանումն ու վերլուծությունը տեղի են ունենում անմիջապես զրույցի ընթացքում: Եթե ձայնային օգնականը բաժանորդին համարում է բացասական կամ կոպիտ, նա կտեղեկացնի ղեկավարությանը խնդիրների մասին: Ալգորիթմը կարող է որոշել զգացմունքները ոչ միայն բանախոսի խոսքի բովանդակությամբ, այլև հաշվի է առնում խոսքի արագությունը, բարձրությունը, տեմբրը և այլ պարամետրեր: