Հնդկական նորաձևության Lyskraft ստարտափը փակեց 26 միլիոն դոլար արժողությամբ նախնական փուլը՝ Peak XV Partners, Prosus, Sofina և DST Global գործընկերների մասնակցությամբ: Դա բխում է Crunchbase-ի տվյալներից։ Lyskraft-ի գլխամասային գրասենյակը գտնվում է Գուրգաոնում: Ստարտափը վերջին մի քանի ամիսների ընթացքում աշխատում էր գաղտագողի ռեժիմով և վերջերս Ambience Mall Gurugram-ում գործարկեց պրեմիում թռուցիկ խանութ և առցանց հարթակ՝ որպես փորձ:
«Մանրածախ առևտրի ապագան բազմալիք է, հատկապես այնպիսի կատեգորիաների համար, ինչպիսին է նորաձևության մանրածախ առևտուրը, որտեղ հպումն ու զգացողությունը մեծ դեր են խաղում ապրանքի ընտրության հարցում», – նշել է ընկերությունը:
Խանութում ներկայացված են ավելի քան 15 ապրանքանիշերի կանացի հագուստ: Տեսականին կթարմացվի շաբաթական, և հաճախորդները կկարողանան կայքից գնել նաև այս ապրանքանիշերից ապրանքներ։ Հավաքագրված միջոցները կօգնեն ընկերությանը աջակցել կանանց համար նախատեսված արտադրանքի թողարկմանը, ինչպես նաև ընդլայնել այլ կատեգորիաներ: Հնդկաստանի նորաձևության շուկան 2022 թվականին գնահատվել է 20 միլիարդ դոլար և կանխատեսվում է, որ մինչև 2030 թվականը կհասնի 112 միլիարդ դոլարի, ինչը կազմում է երկրի 400 միլիարդ դոլար արժողությամբ էլեկտրոնային առևտրի շուկայի ավելի քան քառորդը: