AI-ի առաջընթացը ընկերություններին մղում է կառուցել ավելի մեծ տվյալների կենտրոններ, որոնք մեծ ջերմություն են առաջացնում: Դրանից անսպասելիորեն շահեց ճապոնական Maruwa ընկերությունը, որն ավելի քան 200 տարի զբաղվում է կերամիկական արվեստով և նրբաճաշակ ճենապակյա սպասքի արտադրությամբ։
Maruwa-ն հաջողությամբ կրկին կենտրոնացել է ՏՏ ոլորտի համար կերամիկական բաղադրիչների արտադրության վրա: Անցած տարվա ընթացքում նրա բաժնետոմսերի գինը գրեթե կրկնապատկվել է, և շուկայական կապիտալիզացիան այժմ կազմում է 2,75 միլիարդ դոլար: Maruwa-ն, որը գտնվում է Aichi պրեֆեկտուրայում, գլխավորում է մասնագիտացված կերամիկայի համաշխարհային շուկան: Այն նախկինում հայտնի էր իր նրբաճաշակ սպասքով, որն օգտագործվում էր ավանդական ճապոնական բանկետների ժամանակ: Maruwa-ն այժմ արտադրում է կերամիկա տպագիր տպատախտակների և կիսահաղորդիչների համար, ինչպես նաև նյութեր, որոնք օգտագործվում են ջերմության տարածման համար էլեկտրոնիկայի մեջ, որոնք աշխատում են շատ բարձր ջերմաստիճաններում, ինչպիսիք են սերվերի ֆերմաները և էլեկտրական մեքենաների ինվերտորային էներգիայի մոդուլները: Ընկերության ամենահայտնի արտադրանքը կերամիկական տպագիր տպատախտակներն են, որոնք օգտագործվում են բարձր արագությամբ օպտիկական հաղորդակցություններում:
«Մենք ակնկալում ենք, որ հաջորդ սերնդի գերարագ կապի համակարգերը, ներառյալ գեներատիվ AI-ի հետ կապված համակարգերը, առաջիկա տարիներին կդառնան մեր բիզնեսի աճի հիմնական շարժիչ ուժը», – ասաց Մարուվան:
Տեղափոխման հետ կապված բոլոր ծառայություններն ու ընկերությունները մեկ քարտեզի վրա Goldman Sachs-ի վերլուծաբան Mitsuhiro Icho-ն գնահատում է, որ ընկերությունն ունի օպտիկական հաղորդիչների համար ջերմատախտակների ենթաշերտերի համաշխարհային շուկայի 60%-ը: Ըստ նրա կանխատեսումների՝ մինչև 2027 թվականը այս շուկան կաճի մինչև 12,3 միլիարդ դոլար:
Maruwa-ն զգույշ է եղել իր վաճառքները կանխատեսելիս և փետրվարին միայն մի փոքր բարձրացրել է դրանք մարտին ավարտված ֆինանսական տարվա համար: Այնուամենայնիվ, Իչոն կարծում է, որ ընկերության հաղորդիչի վաճառքը կարող է աճել տարեկան 60% տեմպերով հաջորդ հինգ տարիների ընթացքում: